?

Log in

No account? Create an account
 
 
20 June 2010 @ 08:00 pm
Happy post!!!  
This is going to be a happy post bc right afterwards I´m gonna make a sad post and I wanted to seperate different topics.


So, good news first..



THERE´S A  NEW MEMBER ON MY FRIENDS PAGE!!
HELLO AND WELCOME TO miss_purrrfect !!!!
HOPE YOU´LL LIKE IT HERE IN MY LITTLE CORNER OF LJ!
*WELCOMEHUGS YOU*


I had today off and spent it being oh so lazy! LOL Going to have another two days off on Tuesday and Wednesday, so yeah, I´m going to be a lazy bone then too ;)

Saw the great wedding of crown princess Victoria of Sweden and her lovely husband (now) Prince Daniel today (best-of only, bc I had to work yesterday *sigh*) and all I can say is `God, how beautiful!!!´
I love Royal Weddings in general, but this one I liked the most. Princess Victoria is one of my fave Royals ever and seeing her so happy and watching those two how much they adore each other...just like in the fairy tales of  the "..and they lived happily ever after.."kind. And what amazes me to no end, is that this wasn´t a stiff royal wedding, but it was modern and traditional in one, easy going and full of love. The carriage and the boat..sooo romantic!! *sigh* Now that I can´t hide it, let´s make it official, I´m totally lost in romance! *giggles*

Then there´s a very special day tomorrow - and since I am working tomorrow I´ll post it now...it´s summer solstice!!
It´s the longest day of the year and it´s going to be celebrated in so many countries with a great bonfire and dances..of course it´s the celebration of life itself and the awareness of death that´s awaiting us all - just like winter is for nature. That´s the great circle of life.
Blessed be my dear friends! <3

Love,
Andy
 
 
Where I am: at home
OST: Who wants to live forever - Queen
 
 
 
Karomomentaufnahme on June 20th, 2010 06:04 pm (UTC)
Ich liebe liebe liebe Königshochzeiten.

Und ich fand ihr Kleid so schön schlicht und so gar nich könliglich pompös wie es sonst immer so ist.
Es war modern. Zwar relativ hochgeschlossen aber doch nicht zugeknöpft ♥

Und ich fands so herzig, dass Daniel die ganze Zeit immer seine Tränen weggewischt hat.
Andrea: Pepe&Penelopelupina78 on June 20th, 2010 06:14 pm (UTC)
GENAU - ICH AUCH!!!! :)

Ich fand das Kleid auch so umwerfend schön und schlicht zugleich. Einfach toll!
Ja..das war extrem süß! Oh und der Song war auch toll!
Und ihre kleinen Gesten, wie sich die beiden angehimmelt haben und sie ihm beruhigend die Hand gestreichelt hat..sooo toll! Der süße spontane Kuss vor der Kirche!! SQUEEE! Hach, sowas ist immer schöööön!

LOL ich schwärme schon wieder ;)
Tanja: Who's sexyangels_cordy on June 20th, 2010 08:29 pm (UTC)
YAY the wedding was really pretty!
I watched it with my mum and we really enjoyed it!!!
And all the royals and princesses and princes and yeah all those pretty dresses! I love it!!!

Ohhh yeah tomorrow is summer solstice and I hope that summer will arrive soon as we are quite far from summer right now!
However I wish you a blessed day tomorrow honey

LOVE YA
Andrea: I <3 you this muchlupina78 on June 20th, 2010 08:32 pm (UTC)
I enjoyed it with my mum today too! :) It´s so fairy-tale like and sometimes I wished Austria could be a Monarchy again..just bc..LOL

God I hope so too! I really hope that those few hot days hadn´t been all of summer we get here..*sigh*
Thank you my dear - have a blessed day too!

LOVE YA TOO! ♥ *snuggles*
Deborah: Wowdebris4spike on June 20th, 2010 09:21 pm (UTC)
Oh I loved seeing hose wedding pics as well - her dress was stunning.
Andrea: forget being a princess-be a winchesterlupina78 on June 21st, 2010 06:00 pm (UTC)
True, her dress was so beautiful! It was a modern fairy tale - can´t wait for Victoria to be Queen some day!

*hugs*
Tareena aka Monte: coolerloco_lobo on June 20th, 2010 09:35 pm (UTC)
I wish there were Solstice celebrations over here, anything old-religion related is so hard to find, everyone still assumes Wicca and pagan relgions are devil worship *epic eye roll*
Andrea: AECON - I´m Luciferlupina78 on June 21st, 2010 05:59 pm (UTC)
To be honest, it´s an on-off thing over here too..of course those celebrations are more in the rural areas of Austria, but it´s the same with the great Easter celebrations where we light fires as well..due to the air pollution they are prohibited!! *sigh* And on top of it, people tend to forget about those traditions, which I find very sad..

LOL Honestly? Wicca and pagan religions are devil worship? Huh, didn´t know that! LOL People!!!! *does the epic eye roll too*
I once tried to tell my (very religious) grandma that most "christian" rituals have been stolen from the pagan people and she almost got mad at me bc of it! LOL
Tareena aka Monte: bitchslaploco_lobo on June 21st, 2010 06:08 pm (UTC)
lol yeah, it's one of my biggest pet peeves, people automatically spouting crap talking about something they know nothing about *sigh* lol

*huggles*
Kellie: Stock - halloween||monster pumpkinskelzies on June 20th, 2010 11:59 pm (UTC)
Yay for days off! They are awesome and just have to be lazy days. You deserve it!

Haven't seen anything from the wedding but have heard about it, and it sounds so sweet! And like it was a lovely wedding :D

Happy summer solstice! Blessed be. Enjoy your longest day... while we shiver through our shortest day ;D
Andrea: Jensen lickslupina78 on June 21st, 2010 05:54 pm (UTC)
Days off are pure heaven! But I get so lazy that I almost have to kick myself to do something at home *sigh* How do other manage that?

It was such a cute wedding..completely different from all the other royal weddings before..I´m thinking of the Spanish wedding, Felipe and Letizia weren´t even allowed to kiss in puplic (only a little peck, but no wedding kiss) and Victoria kissed Daniel from all her heart and you felt the adoration between them..Daniel was close to tears most of the time..soooo cute!! *dramatic sigh* ;)

God yes, poor you!! But that´s the circle of life..our days are getting shorter now, while yours are going to be longer again..seems just fair ;)

Blessed be my dear!! ♥
     Mandy: Finally the Huga_phoenixdragon on June 21st, 2010 04:22 am (UTC)
WELCOME!!

Hee!! Lazy FTW!

That's fantastic - royal weddings are so etheral and magical all on their own!

Happy Solstice, darling!! Blessed Be!

*HUGS*
Andrea: forget being a princess-be a winchesterlupina78 on June 21st, 2010 05:48 pm (UTC)
Being lazy is so effing awesome! *grin*
Can´t wait for tomorrow to continue being lazy *giggles*

So true - those weddings are so awesome, love them a lot!

Thank you so much. Blessed be!

*HUGS BACK* ♥
EPandora: Kung FOO!nosurething2 on June 21st, 2010 01:10 pm (UTC)
Andrea: MacGyver <3 made4melupina78 on June 21st, 2010 05:46 pm (UTC)
Thank you my dear!! ♥

SQUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! NO I HAVEN´T!! OMG! Thanks for this great info - finally something new from RDA! (never watched SG:Universe, so I didn´t see him there) And hey, Michael Trucco is in this show too! How cool!

*smoooooooches*

Btw:Manu has terrible terrible teeth problems..she needed to get an OP yesterday and today..poor girl!!
Jenniferjenniferkaos on June 21st, 2010 02:05 pm (UTC)
Hey! I found your journal through a mutual friend. I see that we have other friends in common as well as the same interests. :) Wanna friend?
Andrea: Jared heylupina78 on June 21st, 2010 05:44 pm (UTC)
Hey new friend! *waves* Just added you!!

Sorry it took me so long to answer, but after coming home from work my stupid internet wouldn´t work..*sigh*
And omg!! Your dog is named Nicky? How cute! My uncle´s dog is called Nicky too - and I love this dog as if it was my own!

(need to get myself an icon of Nicky too LOL)

*hugs you* ♥
matapadabee on June 21st, 2010 07:59 pm (UTC)
Lazy days ftw!